اگه بدون خواست تو اهلیت بشه چی؟

خرید بک لینک
تنها تفاوت من با معشوقه های ناصرالدین شاه یه دست لباسه.
اگه بدون خواست تو اهلیت بشه چی؟...

ما را در سایت اگه بدون خواست تو اهلیت بشه چی؟ دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 34 تاريخ: پنجشنبه 9 دی 1395 ساعت: 16:41

ولی یه سری از محبت ها قلمبه ترن گویا
اگه بدون خواست تو اهلیت بشه چی؟...

ما را در سایت اگه بدون خواست تو اهلیت بشه چی؟ دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 29 تاريخ: پنجشنبه 9 دی 1395 ساعت: 16:40

واقعا درک این مسئله انقد سخته که من بدم میاد کیفم، لباسام، کتابام و کلا وسایلمو کسی بدون اجازه برداره و استفاده کنه، در حالیکه خود اون طرف هم همون وسایل رو داره؟
اگه بدون خواست تو اهلیت بشه چی؟...

ما را در سایت اگه بدون خواست تو اهلیت بشه چی؟ دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 25 تاريخ: پنجشنبه 9 دی 1395 ساعت: 16:40

چرا من باید بهش قول بدم که اگه تو خواب حرف زد، از زیر زبونش حرف نکشم؟
اگه بدون خواست تو اهلیت بشه چی؟...

ما را در سایت اگه بدون خواست تو اهلیت بشه چی؟ دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 21 تاريخ: پنجشنبه 9 دی 1395 ساعت: 16:40

بهت قول میدم یه روزی برم دنبال هیپ هاپ
اگه بدون خواست تو اهلیت بشه چی؟...

ما را در سایت اگه بدون خواست تو اهلیت بشه چی؟ دنبال می‌کنید

برچسب: خودم جان تولدت مبارک,خودم جان,غصه نخور خودم جان, نویسنده: بازدید: 28 تاريخ: پنجشنبه 9 دی 1395 ساعت: 16:40

به هر کشف جدیدی کم نشد تنهایی انسان.
اگه بدون خواست تو اهلیت بشه چی؟...

ما را در سایت اگه بدون خواست تو اهلیت بشه چی؟ دنبال می‌کنید

برچسب: مینا سراوانی, نویسنده: بازدید: 34 تاريخ: پنجشنبه 9 دی 1395 ساعت: 16:40

ما میتونیم دوست باشیم
میتونیم شکل هم فکر کنیم
حتی میتونیم هردومون شبیه هم به همه چی علاقه نشون بدیم
اما هیچوقت نمیتونیم جای هم باشیم.
شبیه هم تجربه کنیم
اگه بدون خواست تو اهلیت بشه چی؟...

ما را در سایت اگه بدون خواست تو اهلیت بشه چی؟ دنبال می‌کنید

برچسب: پیام برای یک دوست قدیمی,پیامک برای یک دوست قدیمی,متنی برای یک دوست قدیمی, نویسنده: بازدید: 22 تاريخ: پنجشنبه 9 دی 1395 ساعت: 16:40

من زیادی زود بزرگ شدم
اونقدی زود که احساسم قبل از جوونه زدن خشکید.
اگه بدون خواست تو اهلیت بشه چی؟...

ما را در سایت اگه بدون خواست تو اهلیت بشه چی؟ دنبال می‌کنید

برچسب: متاسفانه,متاسفانه به انگلیسی,متاسفانه ساسی, نویسنده: بازدید: 29 تاريخ: پنجشنبه 9 دی 1395 ساعت: 16:39

چقد دوس داشتم امشب عکس مامان و بابام که پای سفره نشستن رو بذارم اینجا

حیف که دوس ندارم هیچ جوره هویت مجازیم -و لو برای یک نفر- لو بره

میدونستم همه دردا یه روزی تموم میشه

خدایا شکرت که انقد خوشبختیم.

یلداتون مبارک

اگه بدون خواست تو اهلیت بشه چی؟...

ما را در سایت اگه بدون خواست تو اهلیت بشه چی؟ دنبال می‌کنید

برچسب: دو قدم مانده که پاییز به یغما برود,دو قدم مانده كه پاييز به يغما برود,دو قدم مانده که پاييز به يغما برود, نویسنده: بازدید: 28 تاريخ: پنجشنبه 9 دی 1395 ساعت: 16:39

صفحه بندی